Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Далакова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Головская И. Г. 
Возникновение синдрома выгорания на ранних этапах профессионального становления личности [Електронний ресурс] / И. Г. Головская, А. С. Далакова // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_7_52
С целью повышения качества профессиональной подготовки специалистов изучены исследования проблемы возникновения и особенностей проявления синдрома выгорания на ранних этапах профессионального становления личности в процессе обучения в ВУЗ. Рассмотрены некоторые существующие периодизации профессионального становления личности и установлено, что процесс профессионального развития личности заключается в последовательной смене определенных стадий. Переход от одной профессиональной стадии к другой может сопровождаться кризисами профессионализма, преодоление которых может стать как стимулом для развития личности, так и оказать негативное влияние на нее, которое приводит к возникновению синдрома выгорания. Проанализированы особенности проявления выгорания на этапах, соответствующих юношескому возрасту, как наиболее значимые с точки зрения профилактики и коррекции этого синдрома. Как показывают результаты исследования, синдром выгорания возникает не только в период профессиональной деятельности, но и на более ранних этапах профессионального становления личности, что свидетельствует о его взаимосвязи с юношеским возрастом. Отмечено, что данный возрастной период является наиболее благоприятным для проведения психологических и психокоррекционных мероприятий, предупреждающих возникновение синдрома выгорания, с учетом характерных для этого возраста психологических особенностей. Определены направления дальнейших исследований.З метою підвищення якості професійної підготовки фахівців вивчено дослідження проблеми виникнення та особливостей прояву синдрому вигорання на ранніх етапах професійного становлення особистості в процесі навчання у ВНЗ. Розглянуто деякі існуючі періодизації професійного становлення особистості та встановлено, що процес професійного розвитку особистості полягає в послідовній зміні певних стадій. Перехід від однієї професійної стадії до іншої може супроводжуватися кризами професіоналізму, подолання яких може стати як стимулом для розвитку особистості, так і мати негативний вплив на неї, який призведе до появи синдрому вигорання. Проаналізовано особливості прояву вигорання на етапах, що відповідають юнацькому віку, як найбільш значущі з точки зору профілактики та корекції цього синдрому. Як показують результати дослідження, синдром вигорання виникає не тільки в період професійної діяльності, але і на більш ранніх етапах професійного становлення особистості, що свідчить про його взаємозв'язок з юнацьким віком. Зазначено, що цей віковий період є найбільш сприятливим для проведення психологічних і психокорекційних заходів, що попереджують виникнення синдрому вигорання, з урахуванням характерних для цього віку психологічних особливостей. Визначено напрями подальших досліджень.The article is devoted to the study of burnout syndrome at youthful age. The key psychological characteristics of youthful age are determined. Series of professional periodization of personality formation and characteristics of symptoms of burnout in the early stages of professionalization are considered. The syndrome of burnout can be a result of a regressive stage of personality's professional development or a destructive way of solving the professional conflict, which occurs in the transition from one professional stage to another one. This syndrome occurs not only in the period or professional activity, but also at early stages of professional becoming, and that relates it to the youth age.
Попередній перегляд:   Завантажити - 417.394 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Далакова А. С. 
Выявление синдрома выгорания у студентов технических профессий [Електронний ресурс] / А. С. Далакова // Наука і освіта. - 2014. - № 11. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_11_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.694 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Головская И. Г. 
Методика изучения синдрома выгорания у студентов социономичес-ких и технических профессий [Електронний ресурс] / И. Г. Головская, А. С. Далакова // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_1_7
Розроблено методику дослідження синдрому вигорання у студентів соціономічних і технічних професій. Визначено основні методи та методики вивчення синдрому вигорання, а також описано основні етапи процедури перевірки психометричних характеристик авторського опитувальника. Простежено Генезу представлення базових понять проблеми синдрому вигорання. Зазначено, що діагностичний інструментарій сформовано для подальших наукових розвідок цієї проблематики. Запропоновано діагностичну методику для перевірки психометричних характеристик, а саме: аналіз пунктів тесту, перевірка на надійність, оцінювання валідності, нормування.На основе результатов проверки конструктной валидности двух групп (студенты историко-философского факультета и студенты факультета "Низкотемпературной техники и технологий") исследована проблема так называемого синдрома выгорания у студентов, в структуре которой выделены соответствующие компоненты: психоэмоциональное истощение, диперсонализация, снижение самооценки профессиональной эффективности. Изложены результаты исследования по следующим шкалам: психоэмоциональное истощение, цинизм, снижение профессиональной эффективности, итоговый балл. Разработана и представлена диагностическая методика для проверки психометрических характеристик, а именно: анализ пунктов теста, проверка на надежность, оценка валидности, нормирование. The article is concerned with creating methodology of investigating burnout syndrome among students of socionomic and technical professions. Techniques and procedures of studying burnout syndrome are designated, and the main stages of verification procedure of psychometric characteristics of the author’s questionnaire were described. The urgent character of the article is determined by the importance of increasing the quality of specialists training by means of revealing students’ burnout syndrome with the help of valid and reliable technique which allows to diagnose this phenomenon.
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.207 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського